۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی معارفه شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی معارفه شد

اراک- معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با حضور مسئولان دفتر مرکزی این تشکل و جمعی از پیشکسوتان و اعضای این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ظهر پنجشنبه با حضور حسین احمدی دبیر کمیته انتصابات دفتر مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی و پیشکسوتان و فارغ التحصیلان این تشکل میلاد مرادی به عنوان سرپرست اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان مرکزی معرفی شد.

در این جلسه حسین احمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضا و فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: از جوانان انقلابی درخواست می‌کنم به کمک اتحادیه بیایند و در راستای بهبود وضعیت این تشکل دانش آموزی فعالیت داشته باشند.

در حکم مسئولیت مرادی که به امضای حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان رسیده، آمده است:

اکنون که در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام چهل سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم، مسئولیتی سنگین به ما سپرده شده است. این مسئولیتِ خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش‌آموزانی مؤمن، فهمیم، بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر، بار این مسئولیت جز با همراهی برادرانی مؤمن، باروحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجاهدانه آقای جانباز طی مدت تصدی مسئولیت اتحادیه استان و جناب آقای نجفی طی مدت سرپرستی استان، نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به‌عنوان «مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی» منصوب می‌نمایم.

مقتضی است، سهم اختصاصی استان خود را از اسناد بالادستی تشکل، راهبردهای مصوب شورای مرکزی، حکم ابلاغی نماینده معزز مقام معظم رهبری در اتحادیه به دبیر کل و پیوست تفصیلی آن احصا نموده و در قالب برنامه‌های استانی تدوین و ارائه فرمائید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

کد خبر 5092588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha